literárně osobnostně dramatický program
O jablku, které se chtělo stát hruškou
první stupeň základních škol
ANOTACE
Úsměvný příběh o jablku, které mělo pocit, že být jablkem je již příliš obyčejné a že být hruškou by bylo o mnoho zajímavější. V čem to má taková hruška podle jablka lepší? Proč by si jablko mělo přát být hruškou? Třeba spolu najdeme odpověď a pomůžeme jablku objevit kouzlo a jedinečnost sebe samého.
TÉMA Já a mé hodnoty
CÍL LITERÁRNÍ Žáci dokáží předvídat děj, zkouší vytvořit a uhodnout hádanku
CÍLE OSOBNOSTNÍ, SOCIÁLNÍ Žáci se zamýšlí nad svou jedinečností, uvědomují si své hodnoty, přijímají svou osobnost takovou jaká je. žáci si uvědomí, že je dobré být vděčný za to, co máme
CÍL DRAMATICKÝ Žáci se seznámí s dramatickými metodami – učitel v roli, žák v roli, alej/ulička, živý obraz
MEZIPŘEDMĚTOVÝ PŘESAH Matematika (osová souměrnost), český jazyk (žáci vymýšlí hádanky o jablku), VV a pracovní činnosti (pokud je možnost, mohou si upéct štrůdl či jiný jablečný moučník)
VZTAH K ROČNÍMU OBDOBÍ Program je vhodný pro podzim
V případě zájmu o tento program prosím použijte následující kontakt
Jitka Andrlíková, +420 777 140 494, andrlikova(zavináč)forumppv.cz